שאלות ותשובות

 מידע כללי

?האם הרכישה באתר מאובטחת

בוודאי. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול והמידע שנמצא באתר מוצפן והוא עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר. אם מופיעה הודעת שגיאת אבטחה אצלך בעת הרכישה היא קשורה לאבטחת המידע במשרדך או לאנטי וירוס שמותקן במחשב שלך

?האם יש חנות פיזית? המחירים בה זהים למחירים באתר

חנות הסטודיו שלנו נמצאת במעגן מיכאל. מחירי הפריטים באתר זהים למחירים בחנות במעגן מיכאל, כולל המבצעים שלנו
בנוסף ישנן מספר חנויות ברחבי הארץ אשר מוכרות את הבגדים שלנו, לכל חנות יש מלאי משלה והוא אינו זהה למלאי הרחב שקיים באתר ובחנות הסטודיו. לנו אין מעקב אחר המלאי של החנויות האחרות, לכן במידה ואת רוצה לדעת אם פריט קיים בחנות מסויימת אנא צרי קשר עם אותה החנות ישירות. לרשימת החנויות המלאה לחצי כאן

 

 

קנייה והתמצאות באתר

?מה הן אפשרויות התשלום באתר

ניתן לשלם באתר באמצעות כרטיס אשראי או חשבון פייפאל

 לא ניתן לרכוש עם כרטיסי אשראי של דיינרס ואמריקן אקספרס*

במידה והתשלום מתבצע באמצעות חשבון פייפאל אין אפשרות לחלק את העסקה לתשלומים כלל. לתשומת לבך - הפרטים האישיים שלך נמשכים אוטומטית מחשבון הפייפאל. אנו ממליצות לוודא שאכן הפרטים בחשבון הפייפאל שלך מעודכנים

 

?איך יודעים שההזמנה התקבלה

בסיום תהליך הרכישה ישלח אליך מייל עם מספר הזמנה המעיד על סיומו של תהליך הרכישה והצלחתו. אנו ממליצות לעבור על הטופס ולוודא שמספר הנייד והכתובת למשלוח תקינים. כמו כן, יש לשים לב שהפריטים שנרכשו הם אלו הרצויים מבחינת מידה/ צבע/ כמות

אם המייל הנ"ל או מספר אישור להזמנה לא התקבלו בסוף התהליך, משמע שההזמנה לא הושלמה מסיבה כלשהי. יש לחזור ולהשלים את הרכישה. חשוב לדעת- החיוב על הרכישה מתבצע רק לאחר סיום מוצלח של הרכישה. כל עוד היא לא הסתיימה כהלכה, החיוב לא יתבצע בחשבונך. אם נתקלת בבעיה חוזרת ונשנית שלא ניתן להתגבר עליה, ניתן לפנות אלינו במייל, בטלפון או בוואטסאפ ואנו נדאג לחזור בהקדם להשלמת הרכישה יחדיו

לאחר קליטת ההזמנה במערכת, וכל עוד ההזמנה לא נסגרה למשלוח, ניתן לעדכן בהקדם במייל או בווטסאפ את הפרטים לשינוי. הפרטים הניתנים לשינוי הם: שינוי מידה, צבע, כמות וכתובת למשלוח. חשוב לעדכן זאת ביום ביצוע ההזמנה

?האם ניתן לרכוש כרטיס מתנה באתר

 בהחלט! ניתן לרכוש גיפטקארד דרך האתר, אותו ניתן לממש בחנות האונליין ובחנות הסטודיו במעגן מיכאל. ישנו כפתור רכישה לגיפטקארד בתפריט העליון או בלחיצה כאן. הגיפטקארד נשלח כקוד למייל אותו תמסרי בעת ביצוע הרכישה, אותו ניתן להזין באתר או להציג בחנות. בעת מימוש הגיפטקארד חשוב להקליד את הקוד במקום המיועד לכך לאחר המעבר לקופה

?אם המוצר לא מתווסף לסל הקניות האם זה אומר שהוא אזל מהמלאי

כאשר המידה או הצבע הרצויים של המוצר אינם זמינים עוד באתר, המשמעות היא לרוב שהם אזלו במלאי 

?איך בוחרים מידה נכונה באתר

 לכל פריט ישנה טבלת מידות בה ניתן להיעזר. בנוסף, כדי לקבל המלצה על המידה המתאימה, ניתן להזין את ההיקפים של גופך, לבחור איך תרצי שהבגד יראה עליך ולקבל המלצה

במקרה והמידה לא מתאימה, ניתן להחזיר את הפריט ולרכוש במידה אחרת

 

הרשמה לאתר ולמועדון לקוחות של אוננוקו

?איך נרשמים לאתר בפעם הראשונה

:ישנן 3 אפשרויות העומדות לפנייך

פתיחת חשבון באתר – הרשמה עם מייל, סיסמא ופרטיים אישיים, אלו ישמשו אותך בקניות  הבאות. לפתיחת חשבון חדש לחצי כאן

התחברות לחשבון קיים - אם הינך משתמשת רשומה, יש להזין מייל וסיסמא במקום המיועד לכך. להתחברות לחשבון קיים לחצי כאן

אורחת -  הרשמה מהירה לצורך השלמת הרכישה, ללא שמירת הפרטים באתר

?איך נרשמים למועדון החברות שלנו? מה נותנת החברות במועדון 

 חברות המועדון מקבלות הטבת מועדון קבועה של 5% הנחה בכל קניה, כולל כפל , הנחות. בנוסף, לאורך כל חודש יום ההולדת תהנו מהטבת מועדון מעודכנת של 20% הנחה  

להרשמה למועדון החברות שלנו לחצי כאן ומלאי את הפרטים הנדרשים. לאחר מילוי הפרטים יישלח אלייך מייל עם קוד הטבת הצטרפות. את הקוד הזיני בקופה, בשדה המיועד לכך

?איך ממשים את הטבת חברת המועדון שלי באתר

כדי לקבל את הטבת המועדון ברכישה באתר עלייך להיות מחוברת לחשבון המשתמש שלך, רק כך האתר יזהה שאת חברה שלנו

במידה וכבר פתחת חשבון משתמש באתר, התחברי אליו כאן

במידה וטרם פתחת חשבון משתמש, פתחי חשבון חדש כאן 

?זהו חודש יום ההולדת שלי, איך ניתן להנות מהטבה זו באתר

כדי ליהנות מהטבת היומולדת באתר, עלייך להיות מחוברת לחשבון המשתמש שלך, וההטבה תתעדכן אוטומטית. שימי לב שההטבה תקפה לאורך כל חודש היומולדת ללא הגבלת כמות. ההטבה תקפה על פריטי הלבוש של אונ'נאנוקו בלבד, ואינה תקפה על המוצרים בקטגוריית "ועוד" (למעט האקססוריז) ועל הג'ינסים של UTR.

במידה והתחברת לחשבון המשתמש שלך וההטבה לא התעדכנה, אנא צרי איתנו קשר במייל  או בווטסאפ

 

 עלויות ושילוח

?איך המשלוח מגיע אליי ומהו זמן האספקה

המשלוח מגיע עם שליח עד הבית לכתובת שהזנת בטווח של עד 10 ימי עסקים (ימי עסקים הינם ימי חול א-ה ואינם כוללים סופי שבוע, חגים ומועדים וערבי חג. יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים)

חברת השליחויות עובדת בשעות היום בין 08:00-17:00 והשליחים מתאמים מראש את מועד ההגעה בהודעה או בשיחה מקדימה מולך באותו בוקר. אנו ממליצות בשלב ההזמנה לציין את הכתובת למשלוח בה את זמינה במהלך שעות היום. אם פספסת שיחה מהשליח הוא ינסה לתאם איתך את המשלוח ביום שלמחרת

? מהי עלות המשלוח

בקנייה מעל 250 ש"ח באתר, המשלוח הוא ללא עלות נוספת. בסכום קנייה הנמוך מ- 250 ש"ח תחוייבי בדמי משלוח בגובה 30 ש"ח בעת ההזמנה

בבחירת איסוף עצמי מהסטודיו במעגן מיכאל אין חיוב נוסף של דמי משלוח

 

החזרות

?קיבלתי את ההזמנה שלי ואני רוצה להחזיר פריט, איך עושים זאת

במידה ואינך מרוצה מהקניה, תוכלי להחזיר את המוצר תוך 10 ימים מיום קבלת ההזמנה באמצעות שליח - בעלות דמי משלוח של 30 ₪. תיאום המשלוח יתבצע דרכנו, בפנייה למייל. בבקשה צייני בפנייתך את שמך המלא, מספר טלפון, מספר הזמנה באתר וכתובת לאיסוף. חברת השליחויות פועלת בשעות 8:00-17:00 , עדיף שתתני את הכתובת בה את נמצאת ברוב שעות היום. את הפריטים שתרצי להחזיר הכניסי לשקית סגורה בצירוף החשבונית ורשמי על גבי השקית את מספר המשלוח אותו נמסור לך במייל חוזר. השליח יצור קשר לפני האיסוף. לאחר חזרת הפריט אלינו, נבצע עבורך החזר כספי מלא לאותו אמצעי תשלום, בקיזוז דמי המשלוח, עד 10 ימי עסקים מיום הפנייה. החזר כספי לכרטיס האשראי יופיע בפירוט האשראי תוך 3-30 ימי עסקים. במקרים של מבצעים והנחות, יינתן החזר על סכום הפריט בעת הקנייה

ניתן גם להחזיר באמצעות משלוח בדואר רשום לכתובת:

אונ'נאנוקו | קיבוץ מעגן מיכאל | ד.נ. מנשה 3780500

תמיד אפשר להגיע לחנות במעגן מיכאל או לאחת המכירות שלנו, להיפגש פנים אל פנים, למדוד ולהחליף או להחזיר

?האם אפשר להחליף פריט לפריט אחר

אם תרצי להחליף את הפריט שהזמנת בפריט אחר או במידה שונה, עלייך להחזיר את הפריט שקיבלת (כפי שמפורט בסעיף הקודם) ולבצע הזמנה חדשה באתר או בטלפון

אם קיבלת מוצר שגוי או פגום נחליף לך אותו כמובן ללא עלויות נוספות. בבקשה צייני בפנייתך את שם הפריט וצרפי תמונה של הפגם.

?קניתי פריט באחת החנויות, האם ניתן להחזירו אליכם

פריט שנקנה באחת החנויות שאינה חנות הסטודיו במעגן מיכאל, ניתן להחזיר/להחליף רק בחנות שבה נרכש. לחילופין, פריט שנרכש אצלנו בחנות הסטודיו במעגן מיכאל או באתר ניתן להחזיר/להחליף רק ישירות דרכנו 


בכל שאלה נוספת נשמח לעזור

חזרה למעלה